Pozvali jsme technika v důsledku žádosti některých vlastníků bytů. Nejedná se o reklamace, služba je placená. Sdělte nám, zda potřebujete službu využít, technik dorazí dne 14.2. ve...
Omluvte, prosíme, omezený komfort pohybu na chodbách v domech, kde probíhá oprava uvolněné, nebo špatně položené dlažby. Práce by měly probíhat vždy tak, aby bylo možné používat polovinu průchozí...
Informujeme Vás o nutnosti opravy všech dlažbových balkonů z důvodu neexistující, nebo špatně provedené hydroizolace pod dlažbami všech balkonů. V rámci záruční doby jsme tuto reklamaci uplatnili u...
Čtvrtek dne 15.9.2011 v suterénu G1 ve 20 hodin.
Vaše aktivní účast je podmínkou k realizaci.
/tck/
Výbor sděluje vlastníkům informaci, že obdržel žádost o povolení umístění dočasné stavby /přístupové panelové komunikace/, kterou nám zaslala projektová kancelář Ko-Ka. Důvodem žádosti je uložení...
V souvislosti s uvolněním místnosti v suterénu G2 došlo k vyskladnění obkladů a dlažby. Jedná se o zbytkové součásti stavby, pokud máte zájem uchovat pro svoje účely, jsou vám k dispozici. Pro...
mail:jirikozojed@seznam.cz
Na žádost majitele bytu v našem domě zveřejňujeme poptávku po garážovém stání k pronájmu. Případnou nabídku směřujte prosím na výše uvedenou mailovou adresu.
/tck/
Od 1.4.2011 je podepsána nová - pozáruční servisní smlouva na výtahy s firmou Schindler.
/tck/
S účinností od 1.7.2011 na základě hlasování o souhlasu s navýšením částky do fondu oprav pro účely budoucích investic do údržby objektu bylo rozhodnuto:
Od 1.7.2011 bude vytvořen v rámci Rozpisu...
Výbor obdržel dokumentaci projektové kanceláře jako účastník budoucího stavebního řízení v projektu výstavby kolektoru pro vysoké napětí.
Jedná se o ražbu podzemního kolektoru, do kterého bude...
V návaznosti na usnesení schůze shromáždění vlastníků bude výbor v následujících dnech iniciovat schůzku s vedením společnosti Finep, a.s. za účelem dořešení evidence a realizace odstranění závad a...
V průběhu měsíce dubna dojde k podpisu nové servisní smlouvy s firmou Schindler. Děje se tak na základě ukončení záruční lhůty na výtahy, dojde k úpravě smluvních vztahů tak, abychom dosáhli co...
Shromáždění vlastníků dne 14.4.2011 odhlasovalo jednomyslně vstup nového člena výboru pana Radka Sedláka. V souvislosti s odchodem paní Markéty Čermákové z funkce člena výboru tak došlo k obměně...
V důsledku stížností na příliš horkou vodu ve vodovodních bateriích jsme kontaktovali společnost Dalkia. Po měření skutečné teploty a porovnání normy jsme požádali o snížení teploty tak, aby voda z...
V minulém týdnu jsme navštívili v mateřské firmě dodavatele našeho topného systému MEIBES, abychom překontrolovali správné zapojení a funkci celého zařízení. Z dokumentace, kterou jsme přinesli s...
Přihlašte se mailem na adrese vybor@cisarka2.cz k objednání termínu opravy a impregnaci /nátěru/ venkovních pergol, dělících stěn, zahradních plůtků. Je třeba nahlasit potřebu oprav dodavateli do...
Výbor se intenzivně věnuje dokončení reklamací, které jsme uplatnili vůči Finepu v rámci záručních lhůt. Ač se to nezdá, v květnu skončí období 3letých záruk na velkou většinu stavebních prací. V...
Od listopadu pracujeme na převzetí veškeré agendy spojené se správou našeho majetku. Při té příležitosti nacházíme velké nedostatky v jejich hospodaření s našim majetkem a revidujeme nevyřízené...
Umisťujeme na tomto místě poptávku po garážovém stání za úplatu.
Pokud nevyužíváte své garážové místo a jste ochotni jej pronajmout, ozvěte se manželům Brožovým z objektu G4 na mailovou...
Krátký výstup ze schůzky „reklamace izolací" za výbor SVBJ Císařka II dne 27.10.2010
Na schůzce byl panem ing Kopeckým a architektem Finepu zhodnocen stav dosavadních prací na sanaci izolací a...
V případě, že se stále zajímáte o problematiku rodinných domů a v této souvislosti zastínění výhledu z Vašeho bytu, prosíme, abyste nás kontatovali na emailové adrese výboru: vybor@cisarka2.cz.
V minulém týdnu začaly opravy pergol, dodavatel vypíše jednotlivé termíny pro další byty. Je třeba do příslušných kolonek zaznamenat čísla bytů a následně domluvit telefonicky potvrzení takto...
Správce objektu PPM a.s. začal rozesílat jednotlivým majitelům bytů vyúčtování nákladů za rok 2009. Tento dokument nebyl odsouhlasen výborem ve třech položkách, nicméně výbor dal podnět k rozúčtování...
V noci z pátku na sobotu opět došlo k zatopení podlahy v suterénech G1 a G2. Ukázalo se, že práce na dodatečné izolaci vnější částí objektu jsou nedostatečné. Čtěte aktuální informace na úvodní...
Na základě dnešního rozhovoru s p.Šulistou došlo včera k obnažení prostoru pod základy vzduchotechniky na pozemku 101/G1, kde bude provedena dodatečná izolace. Po té dojde k zátopové zkoušce. Pokud...
Dne 30.6.2010 jsme vypověděli správci Smlouvu o správě domu a pozemku. Všechny informace najdete v tématu "Aktuálně"
/tck/
Tlumočím zprávu pana Šulisty - škody způsobené průsakem vody do sklepních místností sepište, zdokumentujte a zašlete k rukám pana Šulisty. K úhradě dojde z pojistky Finepu. /tck/
Průsaky kolem potrubí vzduchotechniky se ukázaly jako vážný problém, který způsobil zatopení mnoha sklepních místností v G1 a G2. Protože se jedná o bytové prostory, je nutné, aby jednotliví...
Z objektu G 1 máme informaci o průsaku do jedné ze sklepních místností. Reklamace byla postoupena Finepu. Vzhledem k tomu, že je to opakovaná závada, doporučujeme vám dobře zkontrolovat váš sklep....
Dle písemného sdělení pana Šulisty z Finepu budeme znát výsledek naší reklamace týkající se špatného stavu všech dřevěných pergol, plotů předzahrádek a ostatních dřevěných konstrukcí do konce května....