Zápis ze shromáždění vlastníků ze dne 22.11.2009

26.11.2009 18:08

Zápis ze shromáždění společenství vlastníků pro rezidenci Císařka II budovu G č.p. 3238, které se uskutečnilo dne 22.10.2009 v prostorech garážové haly objektu budovy G, Smrčínská 3238, Praha 5

 

 

Přítomni: dle prezenčních listin

 

Shromáždění bylo zahájeno v 19.12 hodin (přítomno 52,90%)

 

1) Shromáždění zahájil předseda výboru pan Kamil Tuček, který přivítal přítomné, konstatoval, že podle sdělení správce bylo při prezenci zaevidováno více než 50% hlasů, takže toto shromáždění je tedy usnášeníschopné  a přistoupil ke schválení programu tohoto shromáždění.

 

V 19.21 bylo oznámeno že je přítomno přesně  27735 hlasů, což činí 53,98 % všech hlasů ve společenství.

 

Program byl schválen zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

2) Poté  pan Tuček přistoupil ke schválení jednacího řádu a vysvětlil, že hlasování bude prováděno aklamací, pouze ve sporných bodech bude přistoupeno k hlasování přes podíly na hlasovacím systému.

 

Jednací řád byl schválen zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

V 19.30 hodin bylo přítomno  29115, což činí 56,67% všech hlasů ve společenství.

 

3) Poté v souladu s bodem 3. pozvánky byla přednesena zpráva o činnosti výboru jednotlivými členy a ti odpovídali na podrobnější dotazy z pléna.

 

a)         Předseda výboru pan Tuček přednesl, že SVJ vzniklo dne 22. října 2008 a zápis do OR byl proveden 17. března 2009.  Dále oznámil, že byla zřízena webová stránka s názvem www.cisarka2.cz.  Hlavním úkolem výboru byla analýza smluv, které se převádí na SVJ z investora nebo správce.

b)         Bylo onznámeno, že výsledkem právního rozboru stavby vilek bylo doporučení nezačínat soudní spor jakožto celek. Přesto je možné se obrátit na JUDr. Pokornou, která je ochotná pro vlastníky společně s výborem doporučit další postupy za jednotlivé bytové jednotky.

c)         Změna projektu vodního díla, které se podařilo změnit za pomoci vyjednávání výborů objektu G i H s investorem, především kvůli vysokým nákladům na další údržbu, které by náležely objektu.

d)         Na závěr byla zmíněna důsledná kontrola ročního vyúčtování za rok 2008 a s tím související kontrola práce správce.

 

e)         Dále předseda pan Tuček přistoupil k hlasování o účetnictví společenství a rok 2008. Vysvětlil plénu, že výbor provedl důkladnou kontrolu účetnictví a že je možné jej takto schválit.

 

Účetnictví za rok 2008 bylo schválen zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

4) Poté předseda pan Tuček dal slovo paní Vondrušové, zástupce správy, aby objasnila rozpočet  a klíč k rozúčtování pro rok 2009. Paní Vondrušová vysvětlila obecná pravidla pro vytváření rozpočtu a odpověděla na dotazy z pléna týkající se především částky za teplo a elektrickou energii. Poté pan Tuček navrhl, aby ke schválení rozpočtu pro rok 2009 došlo až po přednesení bodu 6. tedy ukončení spolupráce se strážní službou. K 31.12.2009.

 

Ve 20.00 hodin bylo přítomno  29689, což činí 57,79% všech hlasů ve společenství.

 

 

5) Následně pan Tuček a členové výboru přednesli svůj projekt  o ukončení spolupráce se strážní službou.

 

-         finanční úspora

-         recepční služba s nočním hlídáním

-         zeleň, údržba, úklid

-         diskuze

 

Výbor přednesl podrobnou koncepci jak po stránce personální, tak po stránce pracovní náplně. Bylo oznámeno, že pracovníci služby budou najímání na základě živnostenského oprávnění a budou mít s výborem SVJ podepsanou smlouvu, kde budou přesně specifikované povinnosti a pracovní náplň. Na základě velmi podrobné diskuze bylo odsouhlaseno, že se bude od 1.1.2010 jednat o 24hodinovou službu a po určitém časovém období a podrobné analýze bude popřípadě přistoupeno na změnu ve službu pouze denní.

Dále byla přednesena idea o spolupráci chystané recepční služby s dalšími vznikajícími objetky v areálu rezidence. Na základě tohoto faktu dostal výbor mandát jednat s Finepem o pronájmu stávajícího objektu pro ostrahu.

Pan Tuček navrhl plénu aby bylo hlasování v bodě 6. rozděleno na dvě samostatné hlasování a to jednak:

 

Zrušení strážní služby a ukončení její činnosti v objektu k 31.12.2009

 

Ukončení strážní služby  bylo schváleno zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

a dále hlasování o mandátu výboru SVJ ke svému projektu – recepce, včetně noční služby.

 

Mandát pro výbor  byl schváleno zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

6) Dalším bodem ke schválení byl rozpočet na rok 2009 – po krátké diskuzi bylo hlasováno o rozpočtu pro rok 2009 bez navýšení záloh v roce 2009 a bylo odsouhlaseno navýšení platby do fondu společných oprav ze stávající 1 Kč na 3/ metr čtvereční.

 

Rozpočet na rok 2009, bez navýšení záloh v roce 2009  byl schválen zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

 

7) Vodní dílo – prezentace podrobné vizualizace projektu a diskuze k němu.

 

8) Dále podal pan Tuček návrh na změnu a rozšíření systému otvírání garážových vrat z důvodu zvýšení bezpečnosti objektu na dálkové ovládání  a přemontáže čtečky. Bylo odsouhlaseno, že montáž dálkového zařízení bude hrazena z fondu spolených oprav, jednotlivé dálkové ovladače si potom koupí zájemci zvlášť na své náklady u paní Vondrušové.

 

Změna na dálkové ovládače  byla schválen zvednutím ruky všemi přítomnými, nikdo nebyl proti, nikdo se nezdržel hlasování

Hlasování: 100% ANO

 

 

9) Závěr, diskuze

 

 

 

V Praze dne  23.10.2009

 

 

 

Za správnost:

 

 

Kamil Tuček

 

Zuzana Promberger

 

Petr Šafář

 

 

 

 /pbg/