Zápis ze schůze vlastníků 9.4.2009

20.04.2009 22:22

1.Výbor představil svoje členy  a upozornil vlastníky na status schůze vlastníků.

2. Výbor přednesl zprávu o dosavadní činnosti a představil nově vzniklé webové stránky jako komunikační portál pro vlastníky. Dále dokladoval oficiální vznik právní subjektivity zapsáním SVBJ do rejstříku Společenství vlastnků Městským soudem v Praze s datumem vzniku 9.10.2008.
Jako prioritní náplň práce označil kontrolu předávání stavby mezi Developerem a správcovskou firmou PPM, a.s., řešení reklamací, závad a nedodělků s předáním stavby spojených.

SPRÁVA MAJETKU VLASTNÍKŮ
Výbor konstatuje, že PPM, a.s. v současnosti poskytuje veškerý servis týkající se správy domu, vyúčtování služeb,výběru nájemného, oprav a údržby.
Na základě požadavku obdržel od PPM a.s. průběžný stav fakturace, soupis dlužníků, stav reklamací a nedodělků k aktuálnímu datu.
Zástupci správcovské firmy se z účasti na schůzi omluvili.
Výbor oznámil skutečnost zjištění dlužné částky na předpisu nájemného firmy Kalos přesahující 750tis Kč. Výbor požádal o mandát k zahájení jednání k úhradě dluhu.

V souvislosti s kontrolou předložených dokladů výbor ohlásil, že bude iniciovat schůzku s vedením PPM a.s. a to z důvodu nesouhlasu s některými účtovanými položkami jako je např. úklid vnitřních prostor od 5.měsíce 2008, úklid vnějších prostor, položky pronájem projekční techniky  apod.
O výsledku tohoto jednání budou vlastníci spraveni na shromáždění vlastníků.

OSTRAHA OBJEKTU
Výbor SVBJ byl pozván firmou Big FM service ke schůzce 19.3.09 za účelem podrobného seznámení se smlouvou o ostraze, kde za spoluúčasti výboru SVBJ objektu H, pro který firma také zajišťuje službu ostrahy, vznikla iniciativa ze strany Big FM service na úpravu smluvních podmínek. Do termínu konání schůze výbor neobdržel žádné vyjádření.

V diskusi, týkající se ostrahy objektu, byla vyjádřena nespokojenost nad současným stavem v souvislosti s poměrem výkon-cena a výbor dostal mandát k dalšímu jednání a návrhu na změny vedoucí ke zkvalitnění strážní služby a jejímu statutu recepční služby.

VYUŽITÍ SPOLEČNÝCH PROSTOR
Výbor nabídl k využití dvě suterénní místnosti pro použití k uskladnění kol /bicyklů/. Jedná se o místnost v objektu G4 označeném jako sušárna a místnosti naproti G4 označeném jako sklad. Tyto místnosti budou vybaveny háky na kola a v průběhu měsíce dubna zprovozněny k výše uvedenému účelu. Zájemci o uskladnění kol byli vyzváni k přihlášení. V době zápisu je evidováno 5 zájemců o uskladnění kol.

STĚHOVÁNÍ NOVÝCH NÁJEMNÍKŮ
V souvislosti se stěhovacími službami novým vlastníkům a nájemníkům byli všichni přítomní upozorněni na nepřípustnost vjezdu stěhovacích vozů na zámkovou dlažbu před vchody jednotlivých domů, stejně jako na zatravněné plochy zezadu objektu G4. Škody takto vzniklé budou monitorovány strážní službou a předávány k řešení výboru.

KOUŘENÍ VE SPOLEČNÝCH PROSTORECH
Výbor požádal o dodržování zákazu kouření na chodbách a v ostatních zastřešených společných prostorech.

NÁHRADNÍ KLÍČE OD VCHODU
Výbor objednal sadu náhradních klíčů od společných prostor u správcovské firmy PPM, v současnosti jsou kíče k vyzvednutí u pí Vondrušové, zástupce PPM.

STAVBA RODINNÝCH VILEK
Výbor na žádost vlastníků začal jednání k posouzení ztráty hodnoty nově nabytých bytů v nižších podlažích objektu Císařky II v souvislosti s výstavbou rodinných vilek. Bylo konstatováno a v závěru všemi hlasy přítomných kladně odhlasováno předání věci k posouzení právní firmě. Předběžně stanovená cena za úkon s tímto posouzením spojený nepřekročí částku 10.000,-Kč

VELKOKAPACITNÍ KONTEJNER
Na základě návrhu výboru bude s okamžitou platností ukončena přítomnost kontejneru na odpad umístěný v příjezdové cestě k objektu G4. Kontejner bude po naplnění odvezen a nový již nebude přistaven.

PLATBA DO FONDU OPRAV
Výbor přednesl návrh na zvýšení plateb do fondu oprav ze současných 1,-Kč/m2 z bytové plochy na 10,-Kč od 1.7.2009. Tento návrh je zdůvodněn potřebou vytvoření finanční rezervy pro případy oprav budoucích období. Ze současných prostředků by nebylo možné opravy uskutečnit. Ke konečnému rozhodnutí o částce navýšení dojde po revizi všech ostatních položek z předpisu nájemného po kontrole vyúčtování s firmou PPM a.s.

PARKOVÁNÍ V GARÁŽÍCH OBJEKTU
Výbor na základě stížností požádal o dodržování parkování vozidel v garážích. V souvislosti s návštěvami a zřejmým vlastnictvím více vozů než parkovacích míst parkují vozy po stranách průjezdu garážovými prostory. Pokud bude pokračovat nekázeň v parkování, budou zpřísněna pravidla vjezdu do garáží. Výbor žádá všechny držitele parkovacích míst o dodržování pravidel parkování i z důvodu bezpečnosti a požární ochrany podzemního parkování.

DISKUSE
Internet- poptávka konkurenční firmy UPS - bude vytvořena nabídka zavedení internetu konkurenční firmou.
Nespokojenost s plněním správcovských povinností PPM a.s, v oblasti úklidu, oprav a údržby, nekompetence a pomalá reakce na požadavky. Výbor vytvoří návrh zkvalitnění služby.

HLASOVÁNÍ
Výbor dostal v hlasování mandát k jednání s firmou PPM a.s. k úpravě smluv, týkajících se správy domu.

Výbor dostal v hlasování mandát k jednání s firmou Big FM service k úpravě smlouvy o strážní službě.

Výbor v hlasování obdržel souhlas ke zrušení velkokapacitního kontejneru.

Výbor v hlasování obdržel mandát k zahájení právního postupu k zajištění posudku vlivu stavby rodinných vilek na úpadek prodejní ceny bydlení v objektu G projektu Císařka II.

 

Schůze výboru se zúčastnilo 25 členů vlastníků podepsaných na prezenční listině účastníků schůze.

 

Kamil Tuček

předseda výboru

Ing. Petr Šafář

místopředseda výboru

MgA. Zuzana Promberger

člen výboru

Markéta Čermáková

člen výboru


/Zápis tck/