SHROMÁŽDĚNÍ VLASTNÍKŮ VE ČTVRTEK 19.6.2014 v 18:30 hodin
Body shromáždění:
- Roční vyúčtování nákladů za rok 2013
- Schválení účetní uzávěrky za rok 2013
- Plán budoucích oprav a řešení otázky tvorby fondů oprav
- Osvětlení společných prostor – řešení diodových žárovek
- Téma rozšíření pekárny Rohlíček
- Hlasování a diskuse
1.Jako každý rok výbor předkládá vlastníkům analýzu vyúčtování ročních nákladů sojených s provozem domu. Konstatujeme, že nedošlo k žádným excesivním čerpáním. V roce 2013 nás v létě postihla prudká bouře spojená s větrnou smrští, která způsobila škody na venkovních komponentech domu. Ihned jsme provedli kontrolu všech prostor a vyzvali vlastníky k nahlášení škod. Po té došlo k nahlášení pojistné události u Kooperativy, následné opravy tak pokrylo z velké části pojistné plnění.
V roce 2013 jsme také urgovali opravu zatečení do kotelny a opravu průsaku vody ve sklepních prostorech objektu G2. V součinnosti s vlastníky byla závada odstraněna.
V důsledku nedořešeného soudního sporu se společností PPM a.s. se neustále potýkáme s nedostatkem informací stavebního charakteru z důvodu neobdržené stavební dokumentace k projektu Císařka 2 G. S tím související problémy nastaly například s opravou stávajícího kamerového systému v garážích.
2. Na schůzi vlastníků bude prezentována každoročně připravéná uzávěrka
3. Pro letošní rok plánujeme především investici do repasování osvětlení společných prostor, speciálně kvůli nefunkčnímu nouzovému osvětlení chodeb. Za tímto účelem jsme již počátkem roku vypsali výběrové řízení a vybrali dodavatele.
Dále jsme v počátku roku provedli nátěry vstupních zárubní a dveří z garáží.
V letošním roce ještě budeme pracovat na padající fasádě ze severní strany objektu a na nátěrech dřevěných prvků objektu.
4. V souvislosti s vestavbou mikrovlnných prostorových čidel do stropního osvětlení na chodbách vyvstal nečekaný problém praskajících obyčejných žárovek. Vzhledem k tomu přicházíme s návrhem investice do diodového osvětlení, které nám navýší investici, ale zároveň tento problém vyřeší. Budeme o tom s vámi diskutovat a hledat další řešení.
5. V budově před vjezdem do garáží již rok probíhá provoz malé pekárny a prodejny základních potravin. V souvislosti se záměrem rozšířit prostor tak, aby prodejna získala soběstačnost záměrem rozšíření sortimentu jsme požádali vlastníky o odprodej pozemku v současné době sloužícího ke kontejnerovému stání. K dnešnímu dni máme souhlas k záměru od 62 vlastníků. K realizaci potřebujeme všech 100%, tedy souhlas od 72 vlastníků. Vzhledem k tomu, že někteří vlastníci požádali o diskusi na shromáždění vlastníků, zařadili jsme tento bod na pořad jednání ve snaze dokončit úspěšně tento projekt.