Řešení problému instalovaných vodoměrů

15.06.2016 11:16

Vzhledem ke komplikacím, které nastaly při zjištění nesprávných hodnot náměrů spotřeb vodoměrů v bytech při dálkovém odečtu a následném vyúčtování těchto náměrů v ročních nákladech došlo k reklamaci u montážní společnosti Mydlovary, a.s.

Následkem situace /spolu s reklamací fakturace tepla/ byla pozdržena distribuce ročního vyúčtování vlastníkům a byl proveden kontrolní odečet náměrů spotřeb vodoměrů k 1.6.2016.

Po kontrole a konzultacích s firmou EGU /smluvní partner pro vyúčtování tepla a spotřeby vody/ bylo opraveno vyúčtování podle zpětných srovnání průměrů spotřeb jednotlivých bytů za několik let zpět. Proto by mohlo v některých bytech dojít k lehkým odchylkám v případech, kdy si vlastník pro svou potřebu zaznamenává pravidelně aktuální spotřeby. /Ty se pak dorovnají následným vyúčtováním v dalším roce - po odstranění chyby v dálkových odečtech/.

Důležitým sdělením  pro vlastníky je informace, že na základě zjištěného problému týkajícího

 se vodoměrů s imp. výstupem,


budou všechny vodoměry vyměněny

 během 13.9. (40 vodoměrů) a 14.9. (33 vodoměrů) 2016.

Při této příležitosti bude provedena revize zapojení, instalace a plombování měřičů tepla.

Informace bude dne 16.6.2016 zaslána spolu s ročním vyúčtováním všem vlastníkům mailem