Archiv článků

Zatéká do sklepních místností. Zkontrolujte svůj sklep.

26.05.2010 10:14
Z objektu G 1 máme informaci o průsaku do jedné ze sklepních místností. Reklamace byla postoupena Finepu. Vzhledem k tomu, že je to opakovaná závada, doporučujeme vám dobře zkontrolovat váš sklep. Pokud se najdou další průsaky, budeme postupovat koordinovaně. Případnou reklamaci určitě adresujte na...

Příslib Finepu - způsob vyřízení reklamace dřevěných pergol a plotů rozhodneme do 31.5.2010

21.05.2010 10:28
Dle písemného sdělení pana Šulisty z Finepu budeme znát výsledek naší reklamace týkající se špatného stavu všech dřevěných pergol, plotů předzahrádek a ostatních dřevěných konstrukcí do konce května. Nespěchejte proto s nátěrem a údržbou, vyčkejte na zásah dodavatele. /tck/

Ze střechy do garáží stále teče

03.05.2010 11:54
Izolatéři sice opravili průsak ve střešní krytině v objektu G4, nicméně špatně. Po včerejším dešti, který nebyl nikterak výrazný, je v garážích opět mokro. Reklamaci postupujeme na Finep i PPM. /tck/

Máte výhrady k dřevěným součástem vašeho bydlení?

30.04.2010 11:59
Vydržte. Postoupili jsme k reklamaci veškeré pergoly a ploty, resp.jejich úpravu pro vnější použití. Finep přislíbil návrh řešení do příštího týdne. Stojíme za tím, aby byly všechny dřevěné součásti projektu znovu a lépe ošetřeny. Jsou vybledlé a z našeho pohledu mají velmi nedostatečnou finální...

Oprava zámkové dlažby

15.04.2010 12:05
Prosíme o zvýšenou pozornost při chůzi před domy. Začala oprava zámkové dlažby postupně před všemi bloky. Děkujeme /tck/

Byl nám představen nový zástupce pro správu našeho objektu od společnosti PPM

15.03.2010 15:57
Dohled nad správou objektu společností PPM převzal p. Šimeček, nahradil ve funkci paní Vondrušovou. Veškerá telefonní spojení zůstávají stejná, nová mailová adresa je :simecek@ppmas.cz

Schůzka výboru s vedením PPM

04.03.2010 15:48
Výbor vyzval vedení správcovské firmy PPM k okamžité nápravě neřešených požadavků ve vztahu k našemu SVBJ. Shledali jsme velký počet neuspokojivě řešených reklamací, neustále se opakujících urgencí a následně také některých chyb ve vedení našeho účetnictví. Výsledkem jednání byl příslib odstranění...
Záznamy: 341 - 350 ze 433
<< 33 | 34 | 35 | 36 | 37 >>